Welke figuren?

Berichtdoor Nick » za 10 okt 2009, 12:23

Nick
fun4life / Administrator

Dhr. Van Den Kerkhof, algemeen directeur van Plopsa, liet op de recente Fandag weten dat er plannen zijn voor maar liefst 3 (!) Plopsa Indoor-parken in Duitsland en dat er al gesprekken zijn om deze te bouwen met een partner zoals nu het geval is met Plopsa Indoor Coevorden.

De vraag is echter... welke figuren zouden een plaats moeten krijgen in de Duitse Plopsa Indoor-parken? Gaan jullie voor de aloude Duitse klassiekers van Studio 100 Media (Maya de Bij, Pippi Langkous e.d) of meerder voor de (eigen) programma's van Studio 100 die ook in Duitsland te bekijken zijn, of in de toekomst op de Duitse buis zullen komen (Bumba, Haus Anubis, e.d.)?

PlopsaFansite | Alles wat je moet weten over Plopsa!

Berichtdoor Kevke » za 10 okt 2009, 18:04

Kevke
De Draak

Volgens mij zeker de nieuwe zoals anubis en bumba en ook enkele van de oude daar een evenwicht tussen

Berichtdoor zowezoeteke » za 10 okt 2009, 19:24

zowezoeteke
SpringFlyer

Ik denk dat Plopsa daar vooral de figuren zal gebruiken die het publiek al kent via de Duitse tv... anders krijg je de doelgroep niet warm om je parkjes te bezoeken hé. Zo zit het systeem van het hele bedrijf in elkaar.

En eerlijk gezegd, als ik mij ver verplaats voor een Duits Indoortje te bezoeken dat wil ik ook wel eens wat anders zien dan wat ik in belgië kan zien. Zo wordt de beleving voor de trouwe plopper weer een nieuwe thrill :'D

Berichtdoor makkie » zo 11 okt 2009, 18:33

makkie
Bobslee

Volgnes mij zal het (eerste) park niet veel verschillen met het park in Coevoorden.
Met hier en daar wat kleine aanpassingen.. en zullen ze pas met het teede park gaan 'experiminteren' ...

Magische Kriebels

Berichtdoor 8will9 » zo 18 okt 2009, 23:51

8will9
Bobslee

En zijn het allemaal indoor parken? Ze zouden misschien beter terug een 'gewoon openlucht' pretpark bouwen ;) Ofwel van Plopsaland De Panne "Plopsaworld" maken, en dan wel 5x groter dan het park nu is ;) Dus begin maar met uitbreiden!! ;) :p

Greetz

Berichtdoor Nick » do 29 okt 2009, 22:45

Nick
fun4life / Administrator

Het is in elk geval de bedoeling om 3 parken in één keer (op hetzelfde moment) te openen, weliswaar verspreid over Duitsland.

Ik zou een gezonde mix van de titels van Studio 100 Media en de échte producties van Studio 100 wel zien zitten. Als ze eenzelfde ontwerper aan de tekentafel zetten, kan dit toch een geslaagd geheel worden. Ik ben in elk geval erg benieuwd!

Berichtdoor anubislover » di 12 jan 2010, 19:25

anubislover
Carrousel

Das haus anubis komt er zeker in voor! Als je de reactieez bij de filmpjes leest op youtube enzo... Zeer positief! :D

HOPhopHOP anubis aan de top!!!!

pretparken 2009:[b]6x Plopsaland De Panne en 1x Walibi Belguim en 1x Planckendeal en 1x Technopolis,... Happy newyear!! 2010!! A year of new magic of Plopsa!![/b]

Anubis=30 maal!

Berichtdoor makkie » wo 13 jan 2010, 20:18

makkie
Bobslee

anubislover schreef:Das haus anubis komt er zeker in voor! Als je de reactieez bij de filmpjes leest op youtube enzo... Zeer positief! :D

Maar reactie's op een youtube filmpje wilt niet zeggen dat er daadwerkelijk ook een attractie komt ;) . Zo herinner ik me nog dat er sprake was voor een anubis attractie in het nieuwe park in coevoorden, maar die is er ook (nog?) niet gekomen dus.

Magische Kriebels

Berichtdoor anubislover » wo 20 jan 2010, 20:04

anubislover
Carrousel

makkie schreef:
anubislover schreef:Das haus anubis komt er zeker in voor! Als je de reactieez bij de filmpjes leest op youtube enzo... Zeer positief! :D

Maar reactie's op een youtube filmpje wilt niet zeggen dat er daadwerkelijk ook een attractie komt ;) . Zo herinner ik me nog dat er sprake was voor een anubis attractie in het nieuwe park in coevoorden, maar die is er ook (nog?) niet gekomen dus.

Maar deze zal er zeker en vast komen! :D let maar op mijn woorden! In nederland is Anubis razendpopulair net zoals in Duitsland. De kijkcijfers zijn er namelijk ook wel redelijk hoog voor een S100 programma! :D

HOPhopHOP anubis aan de top!!!!

pretparken 2009:[b]6x Plopsaland De Panne en 1x Walibi Belguim en 1x Planckendeal en 1x Technopolis,... Happy newyear!! 2010!! A year of new magic of Plopsa!![/b]

Anubis=30 maal!

Berichtdoor makkie » do 21 jan 2010, 23:20

makkie
Bobslee

anubislover schreef:
makkie schreef:

Maar deze zal er zeker en vast komen! :D let maar op mijn woorden! In nederland is Anubis razendpopulair net zoals in Duitsland. De kijkcijfers zijn er namelijk ook wel redelijk hoog voor een S100 programma! :D

Dat wilt nog niets zeggen hoor ;)
Het zal afwachten zijn, Maar volgens mij zullen ze gewoon de populairste attractie's van de plopsa's in één park steken ;) .

Magische Kriebels

Berichtdoor Nick » do 28 jan 2010, 12:34

Nick
fun4life / Administrator

Ja, het lijkt me ook logisch dat ze de meest gekende én populaire Indoor-attracties ook in de Duitse parken gaan plaatsen. Ik verwacht echter dat ze het thema telkens iets zullen aanpassen. Voor elke Studio 100 figuur kan er namelijk telkens ook een bekend 'Media' alternatief gevonden worden.

Een Plopzone kan bijvoorbeeld de Biene Maja Zone worden, de Piratenzone kan de Vikingzone worden en voor het Dorpspleintje moet er zelfs niet al te veel van thema veranderd worden buiten misschien wel een ander beeld aan de inkom. ;)

Keer terug naar Plopsa in Duitsland