Studio 100 Media in de Plopsa-parken

Plopsa, een groep die groeit!

Waar denk je dat de eerste toevoeging naar een personage van Studio 100 Media zal komen?

Plopsaland De Panne
14
64%
Plopsa Coo
4
18%
Plopsa Indoor Hasselt
0
Geen stemmen
Plopsa Indoor Coevorden
4
18%

Totaal aantal stemmen : 22

Berichtdoor Nick » zo 28 feb 2010, 01:16

Nick
fun4life / Administrator

Het is natuurlijk al eerder bekend gemaakt geweest. De door Studio 100 aangekochte licenties - zoals Maya de Bij, Wickie de Viking, Lassie, Pippi Langkous - zullen op termijn ook een stekje krijgen in de Plopsa-parken. Vorig jaar werd er bekend gemaakt dat de 'Plopsa Indoor De Panne', de indoor speelhal die aan Plopsaland De Panne zal gebouwd worden, een Maya de Bij thema zal krijgen.

Maar... zou dit ook de éérste toevoeging worden, of verwacht je dat er voor de opening van de speelhal nog enkele personages van Studio 100 Media - in de vorm van attracties of anderen (zoals speciale winkeltjes of horecapunten) - een plaats zullen krijgen in de parken?

In de poll - boven deze post, als je ingelogd bent - kan je stemmen op het park waarvan jij denkt dat de primeur zal krijgen.

PlopsaFansite | Alles wat je moet weten over Plopsa!

Berichtdoor stijn050 » zo 28 feb 2010, 10:27

stijn050
De Konijntjes

Eigenlijk had ik liever gehad dat ze hun eigen stekje krijgen elders in een nieuw parkje want het is nu niet echt 100% van studio 100 het is feitelijk geadopteerd.
Maar ondanks dit zijn ze hartelijk welkom in eender welk Plopsa park.
vermoed ook dat ze het eerst gaan verschijnen en de panne.

Berichtdoor makkie » zo 28 feb 2010, 22:36

makkie
Bobslee

Inderdaad ik denk ook dat ze het eerst gaan 'uittesten' in het moederpark en als het dan aanslaat doorschuiven naar een zusterpark, Al denk ik wel dat we toch al een paar nieuwe figuren mogen verwachten met de start van het nieuwe seizoen.

Magische Kriebels

Berichtdoor Nick » zo 07 maart 2010, 19:27

Nick
fun4life / Administrator

Als ik de resultaten van de poll bekijk, dan verwachten heel wat mensen toch dat Plopsaland De Panne de primeur zal krijgen. Tweede staat momenteel Plopsa Indoor Coevorden, het park dat op 30 april zal openen. Opvallend is dat niemand koos voor Plopsa Indoor Hasselt, al heeft de beperkte oppervlakte van dit park én de beperkte uitbreidingsmogelijkheden van dit park hier allicht mee te maken? ;)

Ik moet echter zeggen dat ik werkelijk geen idee heb, en twijfel ook tussen het park in De Panne en het park in Coevorden. Plopsaland De Panne kreeg de afgelopen jaren al héél wat primeurs zoals de eerste loopingcoaster, wat uiteraard ook logisch is als hoofdpark van de groep. Anderzijds waren er in Plopsa Indoor Coevorden nog heel wat plaatsen die nog opgevuld konden worden en waar ze onmiddellijk een Wickie, Maya of Pippi-attractie konden plaatsen.

Ben benieuwd!

Berichtdoor Reporterdavid » zo 07 maart 2010, 20:52

Reporterdavid
Mega Mindy Jetski

Logisch, de panne is zo'n beetje de 'Disneyland Anaheim' van de Plopsa parken, het huis van Koning plopsa.... gewoon het hoofdpark:)

Berichtdoor dries9 » wo 10 maart 2010, 15:04

dries9
Bobslee

Ik denk coevorden allicht niet. Ik denk dat het zal gaan tussen De Panne en Coo. De Panne is zeer logisch omdat er nog kan opgevuld worden ( Maar je hebt al Maya de Bij). Toch zou een wickie attractie wel kunnen.
Ik denk ook aan coo omdat je met het bosachtige van de ardennen wel iets kan doen rond Wickie of een villa kakelbont tussen de bomen :d . Wat heel mooi zou zijn is een soort sprookjesbos of darkride waarbij ALLE figuren van studio100 aan bod komen.

Anubis: 48 keer

Berichtdoor Nick » za 03 apr 2010, 15:59

Nick
fun4life / Administrator

Hier in Plopsa Coo, op la 'Place Sequoia', hangen vlaggen met Wickie de Viking. Plopsa Coo lijkt dus het eerste park te worden. Heeft iemand iets gelijkaardig gezien in De Panne? (Op eventuele nieuwe kleine vlaggetjes, bijvoorbeeld?)

Berichtdoor cootje » za 03 apr 2010, 19:40

cootje
De Draak

De vlaggen in plopsaland zijn allemaal met een taart. Ik heb geen vlaggen van Wickie gespot...

Berichtdoor makkie » za 03 apr 2010, 22:15

makkie
Bobslee

Neen de panne, is (voorlopig?) nog helemaal wickie en maya vrij..

Magische Kriebels

Keer terug naar Plopsa